Peniaga Burger Viral Rupanya Hidup Mewah, Pernah Makan Tomahawk RM1,000?

391

Kalau lah betul apa yang dikatakan, memang satu Malaysia kena tipu! Peniaga burger Faisal Burger yang viral baru-baru ini gara-gara dirinya dikompaun RM50,000 kerana jual burger lebih masa dikatakan hidup mewah.

Fuh sakan abang burger kita ni, dia dikatakan pernah makan di restoran Tomahawk dengan bil mencecah RM1,000 lebih. Bukan itu sahaja, ramai netizen ‘menyiasat’ dan menjumpai banyak lagi bukti yang menunjukkan dia bukanlah tidak mampu seperti yang digembar-gemburkan.

Dan kompaun yang dikenakan itu memang patut pun disebabkan dia melanggar SOP. Berniaga melebihi masa. Ye lah, pihak berwajib pun mestilah menjalankan tugas. Takkan lah sesuka hati diorang jer nak saman kalau tak buat salah.

Ruangan postingnya mengenai kompaun yang dikenakan juga dihujani dengan komen-komen netizen yang lain. Tak caya? Cuba tengok jap. Jangan main-main dengan kuasa netizen ui.

Hmm..macam-macam betul lah. Apa pendapat anda? Komen sikit.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here