[VIDEO] Gadis Minta Maaf Ulas Kes Zulfarhan, Tapi Respon Gadis Ni Macam Salahkan Netizen?

    156

    Semalam, tular dimedia sosial apabila seorang gadis mendakwa dia tahu cerita sebenar disebalik kes pemergian Zulfarhan dengan mengatakan kesalahn tidak boleh diletakkan di bahu tertuduh.

    Ramai yang mengecam tindakan gadis bernama Jiha itu sehingga dia perlu menutup akaun media sosialnya. Tak cukkup dengan itu, semalam dia turut membuat live menerusi Instagram peribadinya bagi menjelaskan keadaan sebenar.

    Dalam siaran langsung yang dibuatnya, Jiha telah meminta orang ramai untuk tidak cepat menghukum orang. Kau kajilah dulu benda tu betul-betul dulu. ” Lagi satu, aku berani tweet macam tu sebab memang aku tahu cerita sebenar tapi minta maaf sangat-sangat, minta maaf banyak2 tak boleh cerita. Kalau cerita nanti ia jadi makin panjang.Arwah pun dah tenang dekat sana lepastu yang lain2 pun dah dijatuhi hukuman.”

    Selain itu, gadis ini juga turut meminta maaf atas tweet yang dibuatnya sebelum ini. Harap selepas ini tidak ada apalah isu ini. Aku minta maaf sangat2.

    Menjawab persoalan netizen mengenai hubunganya dengan salah seorang tertuduh. Jiha dalam live yang sama telah menafikan perkara tersebut dan memberitahu yang dia bukan teman wanita kepada salah seorang pelaku. Saya tak ada apa-apa hubungan pun dengan lelaki itu. Pdahal kebetulan saja nama sama Najiha. Lepastu senang2 kata aku Gf dia. Kau dah kenapa?

    Selain Jiha, kakaknya juga turut mengesahkan bahwa gadis tersebut tidak mempunyai apa2 hubungan dengan tertuduh. Apa yang boleh kami cakap, hubungan family kami rapat dengan family mereka.

    Begitulah ceritanya, memandangkan gadis ini dah jeaskan kenapa dia tak boleh nak dedahkan cerita sebenar, kita pun tak payahlah panjangkan cerita. Harapnya lepas ni jadi pengajaran untuk fikit dulu sebelum cakap.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here